HOME BRANDS - wszystko dla Twojego domu | HOME BRANDS - Dostawy i reklamacje

Informacje

Kategorie

Dostawy i reklamacje

Realizacja zamówienia przebiega w następujących krokach:

  1. Zamawiający wysyła prawidłowo wypełniony formularz drogą elektroniczną.
  2. Sprzedający po otrzymaniu formularza wysyła zwrotnie do zamawiającego prośbę o potwierdzenie złożenia zamówienia.
  3. Zamawiający potwierdza zwrotnie zgodę na realizację zamówienia. W przypadku wątpliwości może zweryfikować zamówienie telefonicznie.
  4. Sprzedający wysyła zamówiony towar na adres podany w formularzu najpóźniej w trzecim dniu roboczym po otrzymaniu potwierdzenia.
     

Warunki realizacji:

  1. Zamawiający musi być osobą pełnoletnią.
  2. Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie pełnego adresu zamieszkania oraz telefonu.
  3. Przesłanie zamówienia odbywa się drogą pocztową lub kurierem.
  4. Przekazanie towaru następuje za potwierdzeniem wpłaty na podstawie faktury pro-forma lub za pobraniem przy dostawie.
  5. Przy  dostawie jest wystawiony paragon z kasy fiskalnej; na życzenie Zamawiającego Sprzedający wystawia fakturę VAT.
  6. Podane na stronie e-zakupów ceny zawierają podatek VAT.
     

Opłaty

  1. Zamówienia do kwoty 300,00 zł opłaca Zamawiający. Koszty przesyłki przy zakupach powyżej 300,00 zł ponosi Sprzedający. 8,13 zł  netto (10 zł brutto)
  2. W przypadku wyboru wysyłki z gotówką przy odbiorze (za pobraniem) doliczane jest:
    1. 5,00 zł – dla zamówień do 1 000,00 zł
    2. 0.5 % - dla zamówień powyżej 1 000,00 zł
  3. Płatność za zamówione towary i ewentualne doręczenie następuje na podstawie faktury pro-forma, płatności on-line, lub przy odbiorze przesyłki.
     

Reklamacje

  1. Zamawiający powinien sprawdzić w obecności Doręczyciela:
    • czy opakowanie nie jest naruszone
    • czy przy potrząsaniu paczki nie dochodzą dźwięki mogące świadczyć o stłuczeniu czy mechanicznym uszkodzeniu zawartości
  2. W przypadku naruszeń lub uszkodzeń należy odmówić przyjęcia przesyłki i wraz z Doręczycielem sporządzić protokół, w którym należy opisać zastane uszkodzenia. Spisany dokument musi być opatrzony podpisem i pieczątką Doręczyciela.
  3. Uszkodzenia gwarancyjne należy zgłaszać e-mailem reklamacje@hb24.pl  lub telefonicznie  +48 887 550 022
  4. Zamawiający może zwrócić towar w terminie 10 dni licząc od daty odbioru zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 2 poz. 271). Towar zwracany musi być w stanie nieuszkodzonym i w oryginalnym opakowaniu, a koszty zwrotu pokrywa Zamawiający.
  5. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.
     

Funkcjonowanie serwisu

  1. Jeżeli Zamawiający dostrzega błędy lub jakiekolwiek nieprawidłowości na stronach e-zakupów powinien przerwać proces składania zamówienia i zgłosić ten fakt na adres: reklamacje@hb24.pl
     

Dane do przelewu:

ING BANK 96 1050 1025 1000 0090 3078 3139
HOME BRANDS Sp. z o.o.
ul. Stągiewna 23
03-117 Warszawa

NIP: 5242784640
REGON: 362520561

tel.  +48 692 165 476
tel.  +48 887 550 022
Sklep: www.hb24.pl
 
 

Polecane nowości

Najczęściej kupowane